missilii

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Therese Sw - 5 juni 2013 21:36

Hej :(
Min dator har chrashat pga av star stable online jag vet att många av er som spelar det inte tror att det är sant! Är inte det virusfritt? Det stog när jag laddade ner sso att det var virusfritt men både syrrans och min dator har chrashat och det är det ända spelet vi spelar på datorn men mammas och pappas dator som är 8 år gammal fungerar så jag ska sluta på sso... Det är ingen idé att spela när man kanske loggar in i 9an och har inget kvar... Hej då sso... Men jag slutar efter sommaren! Så jag kommer inte vara aktiv alls... Och dels för att en i min släkt sa att om man ska ha häst så måste man ta bort saker som tv dator som tar mycket tid, jag vill ha en Häst så jag ska göra allt jag kan för att få en ! INGEN KAN STOPPA MEJ!!
Förlåt jorvik ponies jag kommer inte vara med på ngt i klubben :C men jag vill hålla kontakten i KIK så jag får veta vad som händer ändå!
Hoppas ni har det bra för det har inte jag! :'c

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Följ Mej På Instagram!
DiirectiionerBeliiber

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards