missilii

Alla inlägg under februari 2013

Av Therese Sw - 23 februari 2013 14:51

I torsdags typ hade jag feber sa Tilda och Miranda men jag kämpa på (strong) och nu så hostar jag så typ min hals håller på att dö så jag måste äta blä halsmedecin bisolvon. Smakar bajjjjjjs!!!!......

Av Therese Sw - 16 februari 2013 11:52

Hej hej nyss så gjorde jag en look off the day och en smink off the day. Hoppas ni gillar det. Nu så ska jag bara vara hemma och chilla efter att varit stallvärd sju lördagar i rad så ska jag änterligen få sovmorgon :3 så skööööönt men på måndag kommer det kanske upp en video när jag hoppar på twixi. Hoppas att hon är glad för oftast brukar hon bitas :( men hoppas hon är glad iaf :)
Blir bättre uppdatering det lovar jag ;)
Puss puss ;)

Av Therese Sw - 16 februari 2013 11:52

Hej hej nyss så gjorde jag en look off the day och en smink off the day. Hoppas ni gillar det. Nu så ska jag bara vara hemma och chilla efter att varit stallvärd sju lördagar i rad så ska jag änterligen få sovmorgon :3 så skööööönt men på måndag kommer det kanske upp en video när jag hoppar på twixi. Hoppas att hon är glad för oftast brukar hon bitas :( men hoppas hon är glad iaf :)
Blir bättre uppdatering det lovar jag ;)
Puss puss ;)

Av Therese Sw - 16 februari 2013 11:46

Kofta; cubus 99:- tights; kappahl 139:- linne; hm 70:- strumpor: korta bik bok 29,90 :-

Av Therese Sw - 16 februari 2013 11:39

Mascara: rocket, volume million lashes extra black ögonskugga: grå silvrig bronser: face and body bronzer

Av Therese Sw - 13 februari 2013 09:37

Hej bloggen!
Nu har jag kemi prov så tråkigt så ni undrar inte men sen så har vi svenska prov också ! Fy!... Kommer väll få F - liksom... Men men... De får väll gå bättre nästa gång dårå :3
Aja... Hej då :*

Av Therese Sw - 9 februari 2013 11:25

Hej hej sitter k cafeterian och väntar öl att fixa knatte hästarna? längtar till stallvärlds ridningen. Ska antingen rida ut eller i ridhuset????? hejda bloggar mer sen puss???????????????????????

Av Therese Sw - 8 februari 2013 12:51

Tja när jag kommer hem från stallet så ska jag bara vara sååå skönt efter en tråkig vecka

Presentation


Hej! Följ Mej På Instagram!
DiirectiionerBeliiber

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards