missilii

Alla inlägg under maj 2013

Av Therese Sw - 27 maj 2013 08:58

Hej
Det har varit dålig uppdatering jag vet!
Det vet jag faktiskt inte varför men iaf. Mitt schema under veckan:
Måndag: sov morgon och matte prov
Tisdag: inget speciellt
Onsdag: klass resa till Stockholm
Torsdag: film och mys på svenskan
Fredag: ingen no! :D
Japp en ganska chill vecka men jag ska ju till Stockholm men asså vi ska bara shoppa en hel dag jag fattar inte vrf. Men det är ju kul så ja :)
Jag kan inte gå in på ss...
Min dator har fått virus och jag kan inte starta den. Fet är något helt fail...
Ni får ha det så bra så ska jag försöka blogga mer men jag har inte så mycket tid:)

Av Therese Sw - 19 maj 2013 21:24

Månskenet med bästa syster på starstable!<3

Av Therese Sw - 19 maj 2013 21:17

Hej nu ska jag gå och lägga mej för det är ju skola imorgon, SOV MORGON! :D men jag kan inte sova efter som min syster inte vill åka bussen själv så jag får va i skolan och räkna matte -.- men aja längtar tills imorgon för då ska jag ha hopp lektion (irl) fast jag håller ju inte i den men jag ska hoppa den bockigaste hästen i hela stallet kul... :'S men jag längtar iaf för hon har lugnat ner sen och så, så jag hoppas det går bättre än vad det gick förr förra gången :() jag sr ätit en sur godis och jag fick ett sår på tungan:( bild kommer
God natt<3
Enjoy!:)

Av Therese Sw - 19 maj 2013 14:03

Hej
Nu har jag varit med på firgrove championatet och jag kom 3a så sjukt nöjd! Det var liksom en as svår bana men ja vi kom iaf i mål! Jag är nöjd för att jag fasnade på två ställen och sen kom vi ikapp och placeringen vart 3a
Här kommer en bild på medaljen!

Av Therese Sw - 19 maj 2013 12:15

Hej
Nu är jag inne på sso jag är starrider och kan göra allt! Jag ska bli med i klubben frost Cats men just nu så får jag nöja mej med rain runners och det går bra jag bara väntar på att tindra silverheart loggar in! Jag är med min syrra Alexandra diamondbridge!
Här kommer Lite bilder!

Av Therese Sw - 18 maj 2013 23:31

Hej!
Nu ska jag bara fatta det här lite kort :) på starstable så har jag blivit starrider i en månad och jag har bara värdens bästa pappa! Sen imorgon så ska jag bara ta det chill och spela och så men jag ska träna och tagga fotbolls tinering på tisdag så nu blir det hård träning ;) men ja det var det jag skulle säga!
Men ni får ha det så bra och sova så gott!
Heja svergie!!!!

Av Therese Sw - 18 maj 2013 16:42

Hej nu har jag fått en förfrågan på min KIK att jag ska ha en frågestund så ja let's get started!

Villken är din favorit häst?
Svar: hmmm... Det blir nog Bojana!

Är du ett Nellie B fann?
Svar: Ja, älskar henne :)

Vad har du för ridbyxor?
Svar: Wtf, typ några från Ullared

Spelar du ss?
Svar: Ja, heter Ebba DiamonHeart

Vad är ditt nummer?
Svar: e.o det vet väll dom som har det

Vart bor du?
Svar: De Du 0.e

Det var alla frågor skicka mer frågor till mej genom KIK eller min mail!

Mail: therese9398@hotmail.se
KIK: Thette.missilii eller så är det tvärtom ;)

Enjoy<3

Av Therese Sw - 18 maj 2013 16:27

Hej!
Nu är jag hemma ifrån stallet jag ledde ingen i första gruppen och ingen i andra men på knatten så ledde jag Madde hon är bäst! Det var jätte kul! Sen på stallvärds ridningen red jag Moon chis! Och när jag satt upp så gick hon iväg och det spelar ingen roll om man har pall eller inte för då står man kvar på pallen medans hon går runt där... Men tillslut kom jag upp :) sen galopperade vi varv på varv runt hela spåret :3 det var så kul och jag vill bara börja om!

Presentation


Hej! Följ Mej På Instagram!
DiirectiionerBeliiber

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards