missilii

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Frågestunden!

Av Therese Sw - 6 juni 2013 09:35

Hej :)
Idag är jag på lite bättre humör än igår! Men jag ska försöka bli aktivare eftersom nu har jag ingen dator. Jag hoppas iallafall att jag kan hålla kontakten med er i jorvik ponies (JP) även fast jag inte är inne på datorn.

Men iallafall nu kommer dom efterlängtade frågorna! c:

1. Har du en kille?
Svar: Nej :'O

2. Har du något husdjur?
Svar: Ja, en katt och kanske snart en häst!

3. Vad gör du just nu?
Svar: Jag bloggar och chillar...

4. Villken skola går du i?
Svar: 0.0

5. Vad har/hade du för dator?
Svar: Fujitsu -.0 suger...

6. Vad gillar du för mat?
Svar: Kan Inte Välja...

7. Är dina föräldrar gifta?
Svar: Nej...!

8. Gillar du hästar?
Svar: Ja, Horses is My life!<3

9. Varför spelar du inte sso längre?
Svar: läs inlägget som är nedanför det här så får du nig reda på det!

10. Är du ett fan av Nellie B?
Svar: Ja hon äger! c':

11. Villken klass går du i?
Svar: 6a ska börja i 7.an efter sommaren och jag vet inte om jag börjar i 7a eller 7b går bra vilket som!

12. Ska du på ridläger, isf villket?
Svar: Ja jag ska på ett ridläger om 2 veckor alltså vecka 26 i fem dagar, ridlägret tillhör min ridskola. Klubben RKRR c:

13. Varför bloggar du så lite?
Svar: jag har inte haft ork eller tid. Men nu ska jag blogga varje dag!

14. Hade du fraps?
Svar: ja jag hade fraps på min dator men två dagar efter jag laddade ner det så chrashade den... :c

Det var alla frågor som har kommit in just nu. Ni kan fortsätta fråga mej saker om ni hat lust. Jag försöker vara aktivare och göra mer saker, men det har varit mycket i början av året så det gick lite fort. Dom som vet vet det fråga inte varför det inte var bra i början av 2013.

Ni får ha det så bra så hörs vi <3

Gå in på: jorvvik.bloggo.nu

Väl uppdaterad sso blogg om jorvik ponies!

Hej då!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sw - 23 juni 2013 23:27

Hej Just nu är klockan 23:17. Typ alla små barn har gått och lagt sej men jag, Hanna, Emma och Rebecka är uppe och viskar och har oss skit kul här kommer hästarna och barnens namn alltså alla på lägret! Grupp 1 röd: Emma- mulle Leia-jojje Mi...

Av Therese Sw - 15 juni 2013 08:07

Hej! Nu ska jag dra till stallet och vara stallvärd jätte kul!:). Jag ska vara det med bästa beckiii, wynja och kanske Emma hon ska vara inhoppare ifall att inte någon som ska vara kan komma men vi ska ha jätte kul och jag längtar värkligen till den...

Av Therese Sw - 11 juni 2013 20:57

Hejsan! Igår så var det sista gången på ridningen inför sommarlovet det känns för jävligt men om en och en halv vecka ska jag på ridläger och jag vet tyvärr Inte vem jag ska få utan det får vi reda på ridlägret alltså när vi är där ? Det är 2 d...

Av Therese Sw - 11 juni 2013 09:37

Hej c; igår var det sista ridlektionen innan sommaren det känns för jävligt eftersom jag älskar ridningen! Men jag skulle gå in i boxen hoss twixi Så låg hon ner och hon var jätte gullig Jag ska på ridläger om två veckor så det ska bli kul at...

Av Therese Sw - 11 juni 2013 09:37

Hej c; igår var det sista ridlektionen innan sommaren det känns för jävligt eftersom jag älskar ridningen! Men jag skulle gå in i boxen hoss twixi Så låg hon ner och hon var jätte gullig Jag ska på ridläger om två veckor så det ska bli kul at...

Presentation


Hej! Följ Mej På Instagram!
DiirectiionerBeliiber

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards